
Móda ako komunikačný nástroj.
Porozprávame sa pravdivo o trendoch.
Čo to vlastne znamená byť trendy.
Prečo je móda komunikačný nástroj a je veľmi dôležité akú formu jazyka zvolíme.
Neúspech v živote (profesionálnom aj osobnom) môže súvisieť aj s módou.
Imidž nie je nanič, nech ste riaditeľ, manažér alebo asistent predaja
Volám sa Andrea. Som aj mama. Som podnikateľka. Milujem svoju prácu.
Móda nie je pre mňa len záležitosť oblečenia a doplnkov. Móda je komunikačný nástroj. Móda môže robiť svet lepší.
Porozumieť móde komplexne som sa naučila v Miláne, kde som ju študovala. Presnejšie profesionálny styling. Štúdium sa skladalo z viacerých predmetov ako história módy, imidž poradenstvo, návrhárstvo, módna fotografia, marketing, vizuálny merchadising, vznik a vývoj trendov a príprava a produkcia módnej prehliadky.
Naučila som sa, že móda nie je povrchná. Okamžite reaguje na spoločenské, sociálne či ekonomické zmeny. Je to biznis, ktorý môže zlepšiť každú oblasť života. Profesionálneho či súkromného. Stačí vedieť len využívať jej nástroje.
Baví ma zlepšovať a skvalitňovať životy ľuďom práve vďaka nej. Zlepšovať ich vzťahy k sebe samým. Dodávať im sebavedomie, vylaďovať štýl, vytvárať strategický imidž.
Preto vždy ku klientom pristupujem individuálne a veľmi osobne.
Pripravujem tiež prémiové edukačné videá o princípoch a pravidlách módy.
Verím totiž v módne pravidlá, ktoré dokonale fungujú. A stačí sa nimi nechať viesť. Rada vás povediem.
Pozývam vás na moju stránku https://andreaziegler.sk/